▲ Sluiten
Contact hamaka

Hamaka BV
Wittevrouwensingel 99 
3514 AM Utrecht

030 890 3232

IBAN: NL05ABNA0629809151
KvK 30181438 te Utrecht
BTW NL819555034B01

simplerinvoicing 50NL:KVK 30181438

Heb je een vraag voor ons?

Route

Het kantoor van Hamaka bevindt zich bij het centrum van Utrecht. Goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.

U kunt voor de deur (betaald) parkeren, of u kunt terecht in de parkeergarage Grifthoek (op 1 minuut loopafstand).

Showcase

de opdracht

Fabory is een van Europa’s grootste ijzerwaren groothandels. Na overname door Grainger (2011) is ook de markt uitgebreid naar Noord-Amerika, Azië en Latijns-Amerika. Met de webshop zijn de mogelijkheden voor het maken van reclame uitingen beperkt, daarvoor is een campagne omgeving gemaakt waar online aanbiedingen en acties gemaakt kunnen worden.

 

 

 

Vraag

Maak een campagne platform waarop wij met enkele bouwblokken verschillende landingspagina’s kunnen maken. Deze landingspagina’s worden gebruikt voor SEO / SEA campagnes, maar ook om de digitale actie-folder te verspreiden.

Oplossing

Elke Sales Organisatie in Europa heeft toegang tot een eigen gedeelte in het CMS. Daar kan een campagne gestart worden. Door de verschillende bouwblokken hoeft de marketeer zich niet druk te maken over de opmaak, en alleen het beeld materiaal en teksten in te zetten.

De maandelijkse actiefolder wordt via de campagne omgeving verspreid, en in meer dan 15 talen vertaald. Nadat de Engelse versie klaarstaat, kan de marketeer - in bijvoorbeeld Slovenië – deze inladen in zijn eigen campagne omgeving. De beelden en pagina’s staan dan helemaal klaar, en hoeft alleen nog vertaald te worden. Als deze klaar staat op de afgeschermde omgeving, kan deze zelfstanding live gezet worden.

home storelocator
Werkwijze

Door de verschillende losse campagnes in kaart te brengen zijn de verschillende onderdelen (bouwblokken) voor de campagne pagina’s bedacht. Deze bouwblokken zijn verder uitgewerkt, zoals welke instellingen zijn er mogelijk en hoe moet het visueel eruit zien? Tot slot is het campagne platform technisch ontwikkeld, en is er een stapsgewijze instructie gemaakt voor het gebruik door de Sales Organisaties. 

promotion home en talen
En nu / facts

15 sales organisaties, 40 beheerders, plm 150 lopende campagnes, 250.000 bezoekers per jaar

Naast dit campagne platform, hebben wij Fabory ook mogen helpen met:

  • Storelocator: Herbruikbare tool voor het tonen van verkooppunten (bekijk locations.fabory.com)
  • E-mailing: Het verrijken van klantgegevens, met een mailing en voor-ingevulde formulieren
  • Subsites: hergebruik van campagne platform met andere look & feel

Dit project is samen tot een succes gebracht met SearchFocus en UI-ontwerper Mark Vrolings.